PR er ikke nemt at gå igang med. Først skal man finde de gode historier i sin egen virksomhed, derefter finde ud af, om de overhovedet passer ind i mediebilledet og om de rager andre – og til sidst skal man vælge de medier ud, som man tror kan finde på at bringe nyheden.
Men når PR virker, er det både gratis reklame og meget mere værdifuld omtale af din virksomhed end dyre reklamekampagner.
Jeppe Søe har arbejdet med medierådgivning gennem 14 år, før dette arbejdede han ved medierne i 12 år. Han har en god fornemmelse af hvad medierne vil ha, hvordan de vil ha det – og især, hvordan man bliver god til dagligt at finde de gode historier i virksomheden.
Det er en holdindsats i virksomheden at blive ved med at spotte den gode historie – denne workshop egner sig til alle virksomhedens medarbejdere, da de gode historier ofte bliver væk et sted i en medarbejderorganisation. Ved denne workshop lærer virksomhedens folk på alle niveauer at sende det gode videre til afdelingen, der står for PR – eller det eksterne bureau, der sørger for at få historien ud over rampen.
Workshoppen er målrettet den enkelte virksomheds branche og tager udgangspunkt i den virkelighed, som I lever i til daglig.
Pris 3500 pr. deltager. Min 12.