Alle virksomheder har en kommunikationsstrategi liggende i skuffen, men langt de fleste steder er den ubrugelig.

Virkeligheden ændrer sig hurtigere i pressen, end på papiret i skuffen – og når det brænder på, er strategien ubrugelig.

  • Hvor mange gange om måneden skriver I jeres strategi om?
  • Hvor tit tilpasser i den pressens nye virkelighed?

Jeppe Søe fortæller om mediernes verden og tankegang. Nyheder er en salgsvare, og der er konkurrence som aldrig før. Derfor ændrer kampen om forsider dagligt den etiske linje i pressen, der rykkes rundt på det man kan tillade sig.

Jeppe Søe har lavet kommunikationsstrategier for en lang række virksomheder, og har derudover hjulpet erhvervslivet ud af pressens greb i pressede situationer. Hans opsang får altid virksomheden til at løbe op i skuffen og give strategierne en ekstra vurdering.

Foredraget er blandt andet holdt i kædebutikker, forsvaret, hjemmeværnet, corporateselskaber, kapitalfonde og erhvervslivet generelt.